sobota, 13 października 2012

Piosenka grzesznika

Napisana kiedyś piosenka. Jak na razie nie doczekała się nagrania.


Piosenka grzesznika

Pochowajcie moje ciało żywcem                   aE
Ono i tak w środku martwe jest                    Ea
Bo kto swoim bliźnim marnie życzy              aE
Temu czarny robal zepsuł krew                     Ea
Bo kto swoim bliźnim marnie życzy              da
Temu czarny robal zepsuł krew                     Ea


Niech chłód ziemi do mnie się uśmiechnie
Z paszczy grobu błysną ostre kły
I niech zabrzmi głuchy łomot łopat
Co kobietom wydrze z oczu łzy

Aniołowie co z góry patrzycie
Nie ma miejsca dla mnie pośród was
W tango z grzechem poszła moja dusza
W kocioł smoły wejść już przyszedł czas

Pośród kurew, szui i złodziei
W skwarze z diabłem będę w kości grał
Bo kto wilkiem jest dla innych ludzi
Temu nucę pieśń cmentarnych bram

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz